Στα πλαίσια του μαθήματος των Αγγλικών τα παιδιά των τμημάτων Δ1 και Δ2 με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού κας Μπουκουβάλα Ελένης ήρθαν σε επαφή διαδραστικά και βιωματικά με τους κανονισμούς
Στα πλαίσια του μαθήματος των Αγγλικών τα παιδιά των τμημάτων Δ1 και Δ2 με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού κας Μπουκουβάλα Ελένης ήρθαν σε επαφή διαδραστικά και βιωματικά με τους κανονισμούς
Την Πέμπτη 18-04-24 οι μαθητές/τριες της Α΄ τάξης πραγματοποίησαν επίσκεψη στο «Εργαστήρι Τέχνης» στη Χαλκίδα. Αφού αρχικά ενημερώθηκαν για τον χώρο αυτό, θαύμασαν τις δημιουργίες – κατασκευές (καράβια, κούκλες, μάσκες)
Τo απόγευμα της Τετάρτης 17/04/2024 οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας παρακολούθησαν το επιμορφωτικό σεμινάριο «Διαχείριση κρίσεων στη σχολική κοινότητα: Προετοιμάζοντας το σχολείο να ανταπεξέλθει σε καταστάσεις κρίσεων», διάρκειας 2 ωρών,
Τη Δευτέρα 15-04-2024 οι μαθητές/μαθήτριες της Ε και Στ Τάξης παρακολούθησαν το πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με τίτλο “Πρώτες βοήθειες για παιδιά” το οποίο πραγματοποιήθηκε από τους νοσηλευτές του Κέντρου Υγείας
Την Παρασκευή 12 Απριλίου 2024, η Δ΄τάξη του σχολείου μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στα «Μανιτάρια Δίρφυς». Συντονιστές της εκδρομής υπήρξαν οι εκπαιδευτικοί Βακάλης Γρηγόρης και Λαμπρακόπουλος Αλέξανδρος. Τα «Μανιτάρια Δίρφυς»
Την Πέμπτη 11 Απριλίου 2024 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β τάξης μαζί με τις εκπαιδευτικούς τους επισκέφτηκαν το Αττικό Ζωολογικό Πάρκο. Το Αττικό Ζωολογικό Πάρκο αποτελεί το μοναδικό
Οι μαθητές/τριες της Γ τάξης μαζί με τις δασκάλες τους επισκέφτηκαν την Τετάρτη 10 Απριλίου 2024 το Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία του Δήμου Διρφύων Μεσσαπίων, που
Την Τρίτη 9 Απριλίου 2024, οι μαθητές και μαθήτριες των Ε1 και Ε2 τάξεων του σχολείου μας επισκέφθηκαν το Μουσείο Συναισθημάτων, στην Αθήνα. Εκεί, παρακολούθησαν το διαδραστικό πρόγραμμα «Ξενάγηση στο
Την Παρασκευή 05-04-2024 οι μαθητές/τριες της Ε και Στ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν στον 18ο Μαθητικό Διαγωνισμό «Παιχνίδι και Μαθηματικά». Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
Την Τετάρτη 03-04-2024 και την Πέμπτη 04-04-2024 οι μαθητές/τριες της Α, Β, Γ και Δ τάξης παρακολούθησαν το πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με τίτλο «Στοματική Υγεία και Διατροφή» που διεξήχθη στο