Στο μάθημα των Αγγλικών και στα πλαίσια της διδασκαλίας των παραθετικών επιθέτων στην αγγλική γραμματική, οι μαθητές/τριες του Ε1 και του Ε2 τμήματος δημιούργησαν τις δικές τους διαφημίσεις και κατόπιν
Στο μάθημα των Αγγλικών και στα πλαίσια της διδασκαλίας των παραθετικών επιθέτων στην αγγλική γραμματική, οι μαθητές/τριες του Ε1 και του Ε2 τμήματος δημιούργησαν τις δικές τους διαφημίσεις και κατόπιν
Στο πλαίσιο του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής οι μαθητές/τριες της Δ, Ε και Στ τάξης συμμετείχαν σε ενδοσχολικούς φιλικούς αγώνες στο άθλημα του βόλεϊ.Οι μαθητές/τριες συμμετείχαν με ενθουσιασμό και τηρώντας
Τον μήνα Φεβρουάριο, στα τμήματα Ε1 και Ε2 του σχολείου μας, υλοποιήθηκε το πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ομαδομαζέματα – Θαλασσομαντέματα» από την κα Ελένη Ευθυμιάδη, κοινωνιολόγο του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων
Με αφορμή την καθιέρωση της 6ης Μαρτίου ως Πανελλήνιας Ημέρας κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού, το σχολείο μας διοργάνωσε μια σειρά από δράσεις με σκοπό την ενημέρωση και
Οι βιβλιόφιλοι του σχολείου μας συνεχίζουν τη δράση τους με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού κας Γκομπαλούδη Ελένης. Τα μέλη της ομάδας σκέφτηκαν, οργάνωσαν και υλοποίησαν: βιβλιοπαρουσίαση και ποικιλία παιχνιδιών!!!
Τη Δευτέρα 04-03-2024 η Α΄τάξη επισκέφτηκε το περιβαλλοντικό κέντρο «Δρω», που εδρεύει στην Κηφισιά και παρακολούθησε το πρόγραμμα αποκριάτικων κατασκευών. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να πληροφορηθούν για την ιστορία
Αιτήσεις για την εγγραφή των μαθητών/τριών που φοιτούν για πρώτη φορά στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Απαιτούμενα
Την Παρασκευή 23-02-2024 οι μαθητές και μαθήτριες της Γ, Δ, Ε και Στ τάξης παρακολούθησαν το ντοκιμαντέρ «Τα Μικρασιατικά Βήματα στη Στερεά Ελλάδα», παραγωγής της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, στο Συνεδριακό
Την Παρασκευή 23-02-2024 επισκέφτηκαν το σχολείο μας η κ. Τσιαπάλη Κωνσταντίνα (Υγιεινολόγος και Αναπληρώτρια Προϊσταμένη Δ/νσης Δημόσιας Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας Περιφερειακής Ενότητας Ευβοίας) , η κυρία Παλαιολόγου Όλγα (Νοσηλεύτρια)
Στο μάθημα των Aγγλικών οι μαθητές/τριες των τμημάτων Δ1 και Δ2 με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού κ. Μπουκουβάλα Ελένης σχεδίασαν με τη βοήθεια του διαδραστικού πίνακα και δημιούργησαν φυλλάδια σχετικά