Την Πέμπτη 20-02-2025 το σχολείο μας επισκέφτηκαν εκπρόσωποι του φορέα πολιτισμού «Γαία», για την πραγματοποίηση του εκπαιδευτικού βιωματικού προγράμματος με τίτλο «Χορεύοντας το Γαϊτανάκι». Ξεκινώντας με ιστορική αναδρομή από τον
Την Πέμπτη 20-02-2025 το σχολείο μας επισκέφτηκαν εκπρόσωποι του φορέα πολιτισμού «Γαία», για την πραγματοποίηση του εκπαιδευτικού βιωματικού προγράμματος με τίτλο «Χορεύοντας το Γαϊτανάκι». Ξεκινώντας με ιστορική αναδρομή από τον
Την Πέμπτη 20-02-2025 οι μαθητές και μαθήτριες της Στ τάξης του 13ου Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδα συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα πρόληψης και ευαισθητοποίησης «Σχολική Βία και Εκφοβισμός» που πραγματοποιήθηκε από Ψυχολόγο
Στο μάθημα των Αγγλικών οι μαθητές/τριες της Δ2 τάξης με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού κας Μπουκουβάλα Ελένης και με τη βοήθεια του διαδραστικού πίνακα και διαδικτυακών εφαρμογών, όπως το Canva,
Τη Δευτέρα 17-02-2025 επισκέφθηκε το σχολείο μας η κυρία Ελεάννα Καμπαράκη, εθελόντρια αδέσποτων ζώων συντροφιάς, συνταξιούχος εκπαιδευτικός και μέλος του φιλόζωου συλλόγου Ερέτριας «animal earth». Μίλησε στους μαθητές και μαθήτριες
Στο μάθημα των Αγγλικών οι μαθητές/τριες της Γ τάξης με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού κας Μπουκουβάλα Ελένης μέσα από το Magic Book και το κεφάλαιο με τίτλο: «Η νυφίτσα και
Στις 10.02.2025, ημέρα Δευτέρα οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων Έ και Στ´ του 13ου δημοτικού σχολείου Χαλκίδας επισκέφθηκαν τις εγκαταστάσεις του Paradise Park, στην Μεταμόρφωση Αττικής, και συμμετείχαν
Την Τετάρτη, 12/02/25, οι μαθητές/τριες της Α’ , Γ’ και Δ’ τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκαν το Ευρωπαϊκό Μουσείο Άρτου στον Βαρνάβα Αττικής και συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα: “Ήθη και
Στη διάρκεια διεξαγωγής του ευρωπαϊκού προγράμματος 7 ARTS-Etwinning talent collection οι μαθητές/τριες του Β1 τμήματος με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών κας Βρακά Χρυσαφένιας και κας Αγγελή Βασιλικής ενημερώθηκαν σχετικά με
Την Πέμπτη 06-02-2025 και την Παρασκευή 07-02-25 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας, και στο τμήμα Δ1, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Οι ευγενείς ιππότες της στρογγυλής τάξης», διάρκειας 6 διδακτικών ωρών, από την
Στις 30-01-25 και 05-02-25 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας, και στο τμήμα Γ1, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ομαδομαζέματα – Θαλασσομαντέματα», διάρκειας 6 διδακτικών ωρών, από την κα Ελένη Ευθυμιάδoυ, κοινωνιολόγο του Κέντρου