13ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας Uncategorized,Ανακοινώσεις,Συνεργασία με φορείς ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΤΗΣ ΣΤ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ “ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ”

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΤΗΣ ΣΤ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ “ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ”

Την Πέμπτη 20-02-2025 οι μαθητές και μαθήτριες της Στ τάξης του 13ου Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδα συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα πρόληψης και ευαισθητοποίησης «Σχολική Βία και Εκφοβισμός» που πραγματοποιήθηκε από Ψυχολόγο του Οργανισμού «Χαμόγελο του παιδιού».

Related Post