Τη Δευτέρα 17-02-2025 επισκέφθηκε το σχολείο μας η κυρία Ελεάννα Καμπαράκη, εθελόντρια αδέσποτων ζώων συντροφιάς, συνταξιούχος εκπαιδευτικός και μέλος του φιλόζωου συλλόγου Ερέτριας «animal earth». Μίλησε στους μαθητές και μαθήτριες της Α, Γ και Δ τάξης για τα συναισθήματα και τις ανάγκες των αδέσποτων και δεσποζόμενων ζώων συντροφιάς, για τις υποχρεώσεις των ιδιοκτητριών, καθώς και τις αρμοδιότητες του Δήμου σε σχέση με τη φροντίδα των αδέσποτων. Στη συνέχεια μοίρασε εκπαιδευτικό φυλλάδιο, ώστε τα παιδιά να αναστοχαστούν και να εκφραστούν εικαστικά για όσα άκουσαν. Με το τέλος της παρουσίασης μαθήτριες της Δ προσέφεραν στην ομιλήτρια χειροποίητη κάρτα με τις ευχαριστίες μας και ένα σακί σκυλοτροφής που συγκέντρωσε το σχολείο για τη σίτιση αδέσποτων στην Ερέτρια.