ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤ ΤΑΞΗΣ

Tην Τετάρτη 3 Απριλίου 2024 η Στ΄τάξη του σχολείου μας επισκέφτηκε το κάστρο του Καράμπαμπα. Αφού τα παιδιά το περιηγήθηκαν και θαύμασαν  τη θέα από τους προμαχώνες του, επισκέφθηκαν  την έκθεση γλυπτών που φιλοξενείται στο Δυτικό Προμαχώνα του Φρουρίου από διάφορες ιστορικές περιόδους της περιοχής.

Η εκπαιδευτική περιήγηση συνεχίστηκε στο Αρχαιολογικό Μουσείο «Αρέθουσα». Τα παιδιά επισκέφτηκαν τον χώρο του Μουσείου όπου εκτίθενται ευρήματα από όλη την Εύβοια και την Σκύρο από την Παλαιολιθική περίοδο μέχρι τις αρχές του 20ού αιώνα.








Related Post