Στα πλαίσια του μαθήματος των Αγγλικών η εκπαιδευτικός κ. Μπουκουβάλα Ελένη συζήτησε με τους μαθητές/τριες της Ε1 και Ε2 τάξης την αναγκαιότητα μείωσης των σκουπιδιών και τη μεγάλη σημασία της ανακύκλωσης τόσο εντός όσο και εκτός σχολικού χώρου. Στη συνέχεια δημιουργήθηκαν, σχετικά με τη σπουδαιότητα της ανακύκλωσης, φυλλάδια ενημέρωσης για τους μαθητές/τριες των άλλων τάξεων και πόστερ στην ελληνική και αγγλική γλώσσα. Οι μαθητές/τριες της Ε τάξης σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό των Αγγλικών αποφάσισαν να δράσουν και να ξεκινήσουν ένα πρόγραμμα ανακύκλωσης των πλαστικών της τάξης μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς!!!