ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΝΗΠΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Την Παρασκευή 24-5-2024 το 11ο Νηπιαγωγείο Χαλκίδας επισκέφτηκε το σχολείο μας στα πλαίσια του προγράμματος που πραγματοποιεί με τίτλο: «Ομαλή μετάβαση στο Δημοτικό». Οι μαθητές και μαθήτριες της Α΄ τάξης με τις δασκάλες τους υποδέχτηκαν με χαρά τα νήπια και τα συνόδεψαν στις τάξεις τους. Τα νήπια είδαν τις αίθουσες, που θα τους φιλοξενήσουν από Σεπτέμβριο και έμαθαν για τα μαθήματα που θα παρακολουθήσουν τη νέα σχολική χρονιά. Επίσης,  ξεναγήθηκαν και στους υπόλοιπους χώρους του σχολείου μας. Η όμορφη αυτή συνάντηση έκλεισε με τη συμβολή της μουσικού μας, καθώς όλοι μαζί τραγουδήσαμε και γίναμε μια παρέα!!!




Related Post