Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα των ατόμων με αναπηρία στις 3 Δεκεμβρίου, οι μαθητές του ΣΤ1 γνώρισαν το σύστημα γραφής και ανάγνωσης τυφλών, τον κώδικα Μπράιγ (Braille). Είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν για τα άτομα με τύφλωση και με προβλήματα όρασης, για τις συνθήκες διαβίωσης τους και για τον τρόπο που μαθαίνουν και γράφουν. Τέλος, ήρθαν σε επαφή με έντυπα Μπράιγ και κατασκεύασαν το δικό τους όνομα χρησιμοποιώντας το αλφάβητο του ελληνικού κώδικα.
Στα πλαίσια του μαθήματος των Αγγλικών οι μαθητές/τριες της Στ τάξης επεξεργάστηκαν σε project τον τρόπο αντιμετώπισης των παιδιών με ιδιαίτερες ανάγκες σε άλλες χώρες και συγκεκριμένα στη Φιλανδία όπου θεωρείται και πρωτοπόρος στην ισότιμη αντιμετώπιση όλων των παιδιών.
Οι μαθητές/τριες της Ε τάξης στα πλαίσια του μαθημάτων των Αγγλικών προσέγγισαν διάφορες μορφές ιδιαίτερων αναγκών παιδιών με αναπηρία και έμαθαν πληροφορίες για μια σημαντική θεραπεία, μέσω της ενασχόλησης με τα δελφίνια: Dolphin Therapy.
Οι μαθητές/τριες του Δ2 στα πλαίσια του μαθήματος των Αγγλικών συζήτησαν τις ιδιαίτερες δυνατότητες των παιδιών με έλλειμα η δυσκολία στην όραση και έπειτα με τη βοήθεια συγκεκριμένων επιτραπέζιων παιχνιδιών, που είναι φιλικά προς αυτές τις περιπτώσεις, ήρθαν σε επαφή με την έννοια της τυφλότητας, έπαιξαν και διασκέδασαν.
Στα πλαίσια της γνωριμίας και επαφής των μαθητών/τριών με κουλτούρες και έθιμα άλλων λαών, οι εκπαιδευτικοί των αγγλικών του σχολείου μας με αποκορύφωση την 31η Οκτωβρίου παρουσίασαν στα παιδιά με
Οι μαθητές/τριες της Γ τάξης μαζί με τις δασκάλες τους επισκέφτηκαν την Τετάρτη 10 Απριλίου 2024 το Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία του Δήμου Διρφύων Μεσσαπίων, που
Στα πλαίσια της 10ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού, την Τετάρτη 04/10/2023 το σχολείο μας διοργάνωσε εκπαιδευτική δράση για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες στις Κατασκηνώσεις Ασημακόπουλου, στο Καπανδρίτι Αττικής.