Τέτοια εποχή στην Γερμανία τα χριστουγεννιάτικα μπισκότα (weihnachtliche Butterplätzchen) έχουν την τιμητική τους σε όλα τα σπίτια. Mε αφορμή αυτή την όμορφη παράδοση, στο τελευταίο μας γιορτινό μάθημα πριν από τα Χριστούγεννα οι μαθητές/τριες των Γερμανικών της Ε΄ τάξης συνδύασαν τη μάθηση με τη δημιουργία και έφτιαξαν λαχταριστά χριστουγεννιάτικα μπισκότα βουτύρου.
Οι μαθητές/τριες έμαθαν τα συστατικά της συνταγής στα γερμανικά, ανέλαβαν με υπευθυνότητα να φέρουν τα απαραίτητα υλικά στο σχολείο και την Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου ζύμωσαν, έπλασαν τα μπισκότα σε γιορτινά σχήματα και τα διακόσμησαν με φαντασία και χριστουγεννιάτικα χρώματα. Με μεγάλο ενθουσιασμό μεταμορφώθηκαν σε μικρούς ζαχαροπλάστες και γέμισαν το σχολείο μας με υπέροχες χριστουγεννιάτικες ευωδίες. Το αποτέλεσμα ήταν πραγματικά απολαυστικό και μας γλύκανε όλους!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κύριο Παναγιώτη, υπεύθυνου κυλικείου, για την πολύτιμη βοήθειά του, καθώς και στους γονείς για τη συνεργασία και τη στήριξή τους. Καλά Χριστούγεννα σε όλους! Frohe Weihnachten!






