13ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας Uncategorized,Ανακοινώσεις ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΟΥ Δ1 ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΛΑΜΠΑΔΕΣ

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΟΥ Δ1 ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΛΑΜΠΑΔΕΣ

Οι μαθητές και μαθήτριες του Δ1 με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού κας Τερτίγκα Βασιλικής έφτιαξαν πανέμορφες λαμπάδες, για να υποδεχτούν την Ανάσταση του Χριστού!!! Καλή Ανάσταση με υγεία συγχώρεση, ηρεμία και αγάπη!!! Όπως λέει και ο ποιητής “Φιληθείτε γλυκά χείλη με χείλη πέστε Χριστός Ανέστη εχθροί και φίλοι.”



Related Post