Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες, το σχολείο μας ενόψει του Πάσχα θα ενισχύσει το φιλανθρωπικό έργο του Φιλόπτωχου Ταμείου του Ιερού Ναού των Παμμεγίστων Ταξιαρχών Χαλκίδας, συμβάλλοντας στην κάλυψη κάποιων σημαντικών αναγκών συνανθρώπων μας με σοβαρά προβλήματα διαβίωσης. Στα πλαίσια αυτής της δράσης αλληλεγγύης η σχολική μας μονάδα θα συγκεντρώσει συσκευασμένα τρόφιμα μακράς διάρκειας (γάλα εβαπορέ, όσπρια, ρύζι, μακαρόνια, ζάχαρη, αλεύρι, τοματοπολτό, ελαιόλαδο) από Δευτέρα 31 Μαρτίου 2025 έως και Πέμπτη 10 Απριλίου 2025. Τα τρόφιμα θα παραδοθούν από μαθητές/τριες του σχολείου μας στον πρόεδρο του Φιλόπτωχου Ταμείου της Ενορίας μας Πρεσβύτερο Χρυσοβαλάντη Φιλντίση. Με εκτίμηση