Τη φετινή σχολική χρονιά οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ’ τάξης του σχολείου μας στο πλαίσιο του μαθήματος της μουσικής και με την καθοδήγηση της κας Βρακά Χρυσαφένιας ταξιδεύουν στον μαγευτικό κόσμο της μουσικής μαθαίνοντας να παίζουν μεταλλόφωνο. Οι μαθητές και οι μαθήτριες, με αυτό τον τρόπο, κατανοούν τις έννοιες και τα βασικά στοιχεία της μουσικής, ενθαρρύνονται ώστε να αναπτύξουν ικανότητες και κλίσεις γύρω από τη μουσική και να λειτουργήσουν αρµονικά, τόσο ως αυτόνοµες προσωπικότητες, όσο και µέσα στην οµάδα, αναπτύσσουν την ακουστική τους μνήμη και δοκιμάζουν τις δυνατότητες δημιουργικής τους έκφρασης μέσα από τον ήχο και τη μουσική δημιουργία. Οι μαθητές και οι μαθήτριες ξεκίνησαν με απλές μελωδίες και ήδη παίζουν μουσικά έργα διάσημων συνθετών Ελλήνων και ξένων!!!