Τέτοια εποχή στην Γερμανία τα χριστουγεννιάτικα μπισκότα (weihnachtlicheButterplätzchen) έχουν την τιμητική τους σε όλα τα σπίτια. Γι΄ αυτό και στο τελευταίο μας γιορτινό μάθημα πριν τα Χριστούγεννα οι μαθητές/τριες του μαθήματος των Γερμανικών της Ε΄ τάξης έφτιαξαν τα δικά τους χριστουγεννιάτικα μπισκότα βουτύρου!
Οι μαθητές έμαθαν τα συστατικά της συνταγής στα γερμανικά, ανέλαβαν να φέρουν τα υλικά στο σχολείο και την Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου ζύμωσαν, έπλασαν σε γιορτινά σχήματα και διακόσμησαν τα μπισκότα τους. Έγιναν με ενθουσιασμό μικροί ζαχαροπλάστες που πλημμύρισαν το σχολείο μας με χριστουγεννιάτικες ευωδίες. Το αποτέλεσμα μας γλύκανε όλους! Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κ. Παναγιώτη που έψησε τα μπισκοτάκια μας στο κυλικείο του σχολείου, καθώς και στους γονείς για τη συνεργασία τους. Καλά Χριστούγεννα σε όλους! Frohe Weihnachten!