13ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας Uncategorized,Ανακοινώσεις,Συνεργασία με φορείς ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΗΣ Β ΤΑΞΗΣ

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΗΣ Β ΤΑΞΗΣ

Στο πλαίσιο της προαγωγής της υγείας στον μαθητικό πληθυσμό, την Τετάρτη  6 Μαΐου 2026, μαθητές και μαθήτριες της Β τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν σε εγκεκριμένο πρόγραμμα Αγωγής Υγείας, το οποίο υλοποιήθηκε με στόχο την ενημέρωση, την ευαισθητοποίηση και την ενίσχυση θετικών στάσεων και δεξιοτήτων ζωής.

Πιο συγκεκριμένα στο πλαίσιο της δράσης, οι μαθητές/τριες συμμετείχαν στο πρόγραμμα «Ασφαλής κολύμβηση για Πρόληψη Ατυχημάτων στο νερό», μέσα από το οποίο ενημερώθηκαν για τρόπους πρόληψης ατυχημάτων και για την αναγνώριση πιθανών κινδύνων κατά τη διάρκεια της κολύμβησης.

Τον συντονισμό του προγράμματος  ανέλαβε η σχολική νοσηλεύτρια του σχολείου κα Βοργιά Ελένη, σε συνεργασία με τις εκπαιδευτικούς της Β΄ τάξης κα Ανθή Κολιμάτση και κα Όλγα Παπανανία. Για την υλοποίησή του επισκέφθηκε το σχολείο μας η επισκέπτρια υγείας κα Ξένια Παλαιολόγου, την οποία ευχαριστούμε θερμά για την εξαιρετική παρουσίαση.

Το σχολείο μας συνεχίζει να υλοποιεί δράσεις που ενισχύουν την υγεία, την πρόληψη και την ψυχοκοινωνική ευεξία των μαθητών, καλλιεργώντας παράλληλα στάσεις υπευθυνότητας, σεβασμού και συνεργασίας.

 


Related Post