Οι μαθητές/τριες του τμήματος Α2 με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού κας Καραβά Δήμητρας γιόρτασαν την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου. Οι μαθητές/τριες διάβασαν και έγραψαν το μήνυμα «Φυτέψτε ιστορίες και ο κόσμος θα ανθίσει!» της παγκόσμιας ημέρας παιδικού βιβλίου που τη φετινή χρονιά ανέλαβε να δημιουργήσει η Κύπρος. Επίσης, ζωγράφισαν τη σχετική αφίσα. Επιπλέον, διάβασαν το παραμύθι «Η Αγαπώ το ξωτικό της αγάπης» της Ελένης Μπετεινάκη και ζωγράφισαν ότι τους έκανε εντύπωση και τους άρεσε. Κάθε παιδί πήρε το βιβλίο «Ελληνική Μυθολογία».