13ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας Uncategorized,Ανακοινώσεις,ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΔΡΑΣΗ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΗΣ ΣΤ ΤΑΞΗΣ

ΔΡΑΣΗ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΗΣ ΣΤ ΤΑΞΗΣ

Την Πέμπτη 27-03-2025 οι μαθητές/τριες της Στ τάξης στα πλαίσια της δράσης ενεργού πολίτη με τίτλο «Άσκηση και υγεία έξω από το σχολείο» επισκέφτηκαν κλειστό γυμναστήριο της Κανήθου και συμμετείχαν σε αθλητικές δραστηριότητες (τραμπολίνο, ρυθμική, τοξοβολία και καλαθοσφαίριση) με σκοπό την ανάπτυξη του ενδιαφέροντος για τον αθλητισμό και την προαγωγή της φυσικής και ψυχικής υγείας. Ευχαριστούμε τους εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής του Γυμναστηρίου για την όμορφη φιλοξενία!!!




Related Post