Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε’ τάξης την Τετάρτη 05-02-2025 συμμετείχαν με χαρά στα “Μουσικά Πρωινά” της Φιλαρμονικής Ορχήστρας του Δήμου Χαλκιδέων!! Είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά την πρόβα της Φιλαρμονικής, να γνωρίσουν τα ηχοχρώματα των πνευστών και κρουστών οργάνων, τον ρόλο και τον συνδυασμό τους μέσα στην ορχήστρα και να συμμετέχουν ενεργά στους μουσικούς διαλόγους.
Ευχαριστούμε θερμά τον αρχιμουσικό κο Πέτρο Πρόκο και τους μουσικούς της Φιλαρμονικής για τη θερμή φιλοξενία τους και για το υπέροχο ταξίδι στον κόσμο της μουσικής!!